Betingelser

I PDF dokumenterne på denne side kan du læse de betingelser, som gælder for din abonnementsaftale med LokalTelefonen.

Nogle af punkterne i betingelserne er særlig vigtige for mange af vores kunder, og dem vil vi gerne fremhæve for dig herunder:


  • LokalTelefonens mobiltelefonitjeneste er forudbetalt.
  • Når du indgår aftale med LokalTelefonen, får du tildelt en personlig side ”Min side”, som du kan tilgå via LokalTelefonens hjemmeside.
  • På ”Min Side” kan du følge dit forbrug og indsætte penge på din mobilkonto.
  • Du kan også se hvilken klub du støtter gennem din mobilbetaling, samt skifte klub.
  • Du kan benytte diverse betalingskort til indsættelse af penge på din mobilkonto.
  • Forbrugsafgifter for abonnement, opkald, sms mv. trækkes løbende fra din mobilkonto.
  • Du skal sørge for at saldoen på din mobilkonto hos LokalTelefonen forbliver positiv. Hvis saldoen nærmer sig 0 kr., vil LokalTelefonen gøre dig opmærksom på dette via afsendelse af en sms til dit mobilnummer og via afsendelse af en e-mail til den anførte e-mailadresse.
  • Hvis saldoen på din mobilkonto er negativ i mere end 5 dage eller med mere end 200 kr., spærres tjenesten for udgående opkald, sms, mms, data, roaming mv. Ved indsættelse af penge på din konto, således at den igen er positiv, fjernes spærringen automatisk.
  • 10% af din betaling til LokalTelefonen (ekskl. moms og køb af tredjeparts ydelser via mobilen) går til en klub/forening efter dit valg.